Op dit adres zit nu: Pannenkoekboerderij Steenwijk

1. diepjes 153 punten

Op Koninginnedag met ons gezin er pannenkoeken gegeten.
    De pannenkoeken waren mooi dun dus dat vonden wij een pluspunt.

Punt van kritiek blijft toch (ook tijdens onze eerdere bezoeken toen het nog een "gewoon" restaurant was) dat toch dat er een minimale bezetting is in de bediening.
    Tot op heden hebben wij telkens moeten vragen of wij nog wat te drinken konden krijgen. En op een dag zoals afgelopen dinsdag kun je verwachten dat niemand zin heeft om te koken en het elders gaat halen. Dan is 2 mensen in de bediening veel te weinig.

We hopen dat de eigenaar deze site ook leest en er toch wat aan gaat doen. Want het wordt wel storend ook omdat het ons iedere keer overkomt.
    Want soms hebben we toch het idee dat het nog echte beginnelingen zijn. Totaal niet erg maar ik hoop dat kritiekpunten omgezet kunnen worden in positieve verbeterpunten.

1. G de Jong
    Van restaurant

Goede middag,

Helaas heeft u gelijk qua bediening helemaal gelijk.
    Die dag hadden we te weinig personeel, we zijn ook opzoek gegaan naar meer personeel, helaas op Koninginnedag waren er maar twee dames die konden werken dus moesten we de keuze maken of dicht gaan of met twee dames die dag open te gaan.

wij zijn druk bezig met mensen aan te nemen en hopen, dat mocht u nog eens weer komen dat dit probleem is opgelost

met vriendelijke groet,

team De Oude Vesting