1. Jan en Bernice Smith

De Tippe en dan in het bijzonder gastheer Jeroen heeft door zijn actief meedenken onze huwelijks receptie en het diner tot een waar feest gemaakt. Wij hebben het zeer op prijs gesteld dat Jeroen voor een Nanny heeft gezorgd om tijdens het dienr de kinderen bezig te houden zodat de jonge ouders ongestoord van het diner konden genieten en ook de kinderen een top avond hadden. Verder kregen wij van de receptiegasten complimenten naast de sfeer in de zaal (onverwacht mooi gezien de typisceh jaren 70m buurthuis buiten aanblik) over de mooi verzorgde, smaakvolle en zeer creatieve hapjes gedurende de receptie. Het met Jeroen samengestelde menu viel ook enorm in de smaak vooral de speciale rabarber a la Tippe kunnen we extra aanbevelen! Geweldig dat het voor een kleinere groep en redelijke prijs toch mogelijk was een zeer uitgebreide keuze uit o.a meerdere soepen en 3 hoofd gerechten (vlees /vis/vegetarisch) aan te kunnen bieden. We komen ons trouwdiner nog wel eens over doen al moeten we helemaal uit Nijmegen komen!