Op dit adres zit nu: La Place

1. Marjanne

Op koningdag 30 april 2013 hebben wij gegeten in het ac restaurant van Bodegraven. Er is een biefstuk en een snitzel besteld en deze zou bij ons aan tafel geserveerd worden.
    Het is diep triest als je €50,= betaald voor iets wat totaal niet met liefde bereidt is.
    Ten eerste vind ik dat het niet geserveerd behoeft te worden op een bord wat afgedekt is met een magnetronschaal biefstuk die opgewarmd is en te vies voor woorden om het op te eten. Over groente maar te zwijgen. Hoe komt het dat het personeel zo weinig hart voor hun werk en klanten heeft. Sorry dat ik dit moet zeggen zelfs de etensresten zaten aan de verwarming vast geplakt. Het gehele plaatje was te vies om aan te pakken. Mijn man en ik hadden gegeten en gedronken zonder wat te eten. Wat een vieze bende en smerig eten. Ik hoop dat hier wat mee gedaan gaat worden. Ons zie je hier noooit meer..... ik heb ons geld hier weggegooid. Hoe durven deze mensen zo te werken en een maaltijd te serveren. Nee nooit meer. Spijt dat ik niet bij de buren gaan eten ben.