1. mariekek 2331 punten

Tinteltuin in Eersel, een nieuwe tuin in Eersel om heerlijk te ontspannen en te genieten van alle mooie planten en bloemen. Het is een bezoek waard! Entree gratis. Laat u verrassen.
    U kunt op het terras, deels overdekt, een eenvoudig hapje eten. Er is keuze uit een paar soorten koffie en meerdere theesoorten en melanges. Er staan cupcakes en divers ander gebak op de kaart, en u kunt er een broodje eten met een pilsje of een wijntje erbij.
    Wij hebben daar geluncht, en kregen een heerlijk broodje voorgeschoteld, zie foto 2. En de thee was heerlijk, twee soorten geprobeerd. Er was overal aan gedacht, mooi serviesgoed, praktische menukaart, placemats met recepten er op, die je mee mag nemen, zie foto 1
    In de tuin is een speciale hoek ingericht met allemaal eetbare bloemen en er staan veel fruitbomen/struiken over de tuin verdeeld. Ook zijn er veel "ouderwetse" soorten planten aanwezig, waardoor de tuin zeer geschikt is voor ouderen.
    Voor de sfeer krijgen ze van mij een tien! Waarom? Ik zou zeggen, ervaar het zelf. Het is bovendien rolstoeltoegankelijk, wat ook voor de toiletten geldt, in het prachtige gebouw. Er is ook aan de kinderen gedacht, een grasveld met speelmogelijkheden is aanwezig.
    Een goede aanwinst voor Eersel.