1. Het restaurant ziet er aan de buitenkant redelijk uit. We kregen een menukaart aangereikt door een medewerkster met een vieze schort. Er zaten allerlei vetvlekken op . Enfin, niet verder op letten denk ik dan nog hoopvol. We hebben als voorgerecht capaccio besteld. Dit werd opgediend op een bedje van smaakloze sla en als garnering was er aardbeien siroop gedaan. Ik heb geen enkele smaak of dressing geproefd. In een woord smakeloos. Ok verder naar het hoofdgerecht. Pepersteak met sla, gewoktegroenten (volgens mij gebakken atjar). Dit alles was helaas ook niet te eten. Twee andere gasten hebben voor de kip gekozen. Deze was veel te droog. Als dessert dan maar het ijsje als goedmaker, maar ook dat was niet te plaatsen. In een woord vies te noemen. Ik heb nog nooit zulk vies eten gehad. De kok stond er ook al niet vrolijk bij. Ik ben niet een vlotte om een recensie te schrijven, met name omdat ik niet echt zo'n verfijnde smaak heb en snel tevreden ben, maar dit eten wil ik niemand aandoen.