Op dit adres zit nu: Brasserie Om de Noord

1. Een weekje met vakantie op Schier en ook leuk altijd ergens uit eten te gaan. Brakzand dit keer, maar wat een tegenvaller! Dagmenu genomen waaronder gehakte haasbiefstuk. Kwam zwart gebakerd aan en toen ik dit de ober vertelde en verzocht om een andere werd deze zonder enig commentaar of excuses van mijn bord gehaald. Wat later kwam een ander. Omdat de ober niets zei vroeg ik of hij dezelfde mening was toegedaan? "Nee, zo eet ik het altijd", aldus de ober.
    Het kankerverwekkende effect van die zwartgeblakerdheid ontgaat Brakzand blijkbaar.

Nog een aanfluiting nadat mijn vrouw een quiche kreeg gereserveerd voor € 15,-- met een doorsnee van nog geen 10 cm. Het leek wel kant-en-klaar uit de supermarkt te komen. In ieder geval was het niet zelfgemaakt. Heeft niets meer met prijs-kwaliteit te maken vonden we.
    Hans

1,2