1. j. van rossum

Tot nu toe zeer goed, vriendelijke ontvangst en bediening, lekkere pannenkoek. Helaas... de vorige keer dat we er waren was het bomvol en dus geen plaats. Op koninginnedag weer het plan opgevat te gaan eten, gekeken op de site waar bleek dat het restaurant na 16 uur was geopend, de telefoon gepakt en een zeer vriendelijke meneer nam de telefoon aan. We hebben verteld dat we rond 18 uur met ons drieën een pannenkoek wilden eten. Hij vond dat fantastisch, maar de vraag was of hij een tafeltje wilde reserveren. Nou hij zou er één voor ons vrij houden. Wij waren 18 uur precies in het restaurant, wederom bomvol maar niet getreurd wij hadden gereserveerd. Helaas de gastvrouw zei ons dat dit onmogelijk was want alleen voor meer dan 8 personen kon gereserveerd worden. Wij werden hiermede voor leugenaar gezet en dat beviel totaal niet. Wij mochten wel wachten totdat er plaats was maar dat zou zeker 20 minuten duren. Er was geheel geen vriendelijkheid meer en we waren alleen maar lastig. Zeer teleurstellend mede doordat de gastvrouw geen enkele poging ondernam haar klanten tevreden te stellen en ons de deur wees. Gelukkig was er in Otterlo ook een restaurant waar we wel welkom waren.
    J. van Rossum

1. jammer deze reactie. het is beslist niet zo dat we mensen voor leugenaar uitmaken.
    Als meneer van Rossum dit zo gevoeld heeft, onze excuses hiervoor. Het is bij ons regel dat wij niet reserveren onder 8 personen en daar hebben wij onze redenen voor. Iedereen is wel vrij om binnen te lopen, maar dan kan het gebeuren dat er een wachttijd is. Als iemand belt maken wij dit in het telefoongesprek duidelijk. Als men dan denkt dat dan toch gereserveerd is, heeft men dit dus niet goed begrepen.
    Tafels vasthouden doen we niet ,omdat we dan gasten moet laten wachten terwijl er een tafel leeg staat. Jammer dat Dhr van Rossum zo teleurgesteld is , maar wij doen echt ons best om het een ieder naar wens te maken.
    Alex van Huigenbosch