Op dit adres zit nu: Bender

1. Op Koningendag wezen eten. Het was er stil: 4 tafels bezet.
    Ik zelf had spareribs, mijn vrouw saté. Uiensoep vooraf, daar begin ik mee: de soep bevatte rauwe ui, géén geraspte kaas: niet lekker.
    De spareribs smaakten zoals je die bij voorverpakte ribs zou verwachten: wel aardig maar niet bijzonder. Er kon één sausje bij. Een bakje voor de botjes kreeg ik pas nadat ik er om gevraagd had, en waarom men bij de andere tafel wél een bakje water kreeg voor de vinger en ik niet, heb ik maar niet gevraagd.
    De kipsate van mijn vrouw bestond uit wat vormeloze stukken kip mét vervol een satéprikker in een veel te dunne saus met een merkwaardige kleur. Zo dun dat deze door de frites liep zodat deze ook zompig werd. Jammer, want die was wel lekker. War de kip betreft: die was van binnen rauw. Terug naar de keuken, maar toen ze 'm terug kreeg was er niets veranderd. Ze heeft het maar laten staan. Van een kok zou je verwachten dat hij uit de keuken zou komen om te vragen of alles nu wél goed was. Ik heb 'm niet gezien.
    Al met al overstijgt "De Heren" het niveau van een snackbar niet! In tegendeel. Absoluut geen aanrader voor de bijna 50 Euro die we kwijt waren.

2,5