1. Voor het eerst bij Rhodos gegeten. Ik wist het restaurant wel te zitten, maar niet woonachtig in Arnhem komt het er niet zo gauw van. Maar ik moet zeggen; het is voor herhaling vatbaar. Het was erg druk, maar het personeel had daar geen moeite mee. En als je uit gaat eten moet je ook de tijd daarvoor nemen. In ieder geval vriendelijk personeel dat even de tijd nam voor een babbeltje.
    Maar het belangrijkste was natuurlijk het eten. En dat is uitstekend bevallen. Alles heeft uitstekend gesmaakt. Vooraf had ik mosselen en dat smaakte heerlijk. Het hoofdgerecht was meer dan voldoende en dik in orde. Ook het nagerecht heeft goed gesmaakt en verdiend voor de decoratie alleen al een grote pluim.
    Al met al hebben we met zijn vieren een heel gezellig avondje uit eten gehad. En momenteel in het jubileumjaar hoef je het zeker voor de prijs niet te laten. De op de menukaart aangegeven gerechten met een * zijn, in zelf te bepalen combinaties met een vooraf- , hoofd- en nagerecht, samen € 22,50! Rhodos ga zo door, zou ik zeggen!!