1. osmen27 6918 punten

Na een bijzonder gastvrije ontvangst werden wij naar ons gereserveerde tafeltje aan het raam gebracht. Wat hebben wij deze avond genoten van AL het gebodene:
    Heerlijke prosecco , vers gebakken warm maïsbrood,Texels Rund & Quinoa: Tartaar van Texels rund met pekelvlees, venkel en een salade van quinoa.
    Zalm & Limoen: Dun gesneden zalm met basilicum crème, schelpdiertjes en een vinaigrette van specerijen.
    Kabeljauw & Kreeft: Krokant gebakken kabeljauw met schelpdiertjes, saffraanaardappeltjes en een romige saus van kreeft.
    Mango & yoghurt: Mango bavarois met sorbet van yoghurt en sereh, gebakken rozenblad en een gelei van mojito
    Aardbei & Karnemelk: Aardbei en verveine, bastogne en ijs van karnemelk.
    Chocolade & Appel: Witte chocolade panna cotta, jasmijn, amandel en een sorbet van appel.
    Kaas Assortiment van Texelse en buitenlandse kazen.

De diverse gangen werden door de gastheren met flair en passie op een zeer prettige ongedwongen wijze geserveerd en telkenmale voorzien van de passende begeleidende uitleg die nimmer storend of overdreven was. Het kaasassortiment overtrof onze stoutste verwachtingen en de meer dan perfecte begeleidende uitleg van alle soorten was gewoonweg subliem. En degene die geen kaas had gekozen mocht toch gezellig meeproeven! En als gebeleidende drank kregen wij allen een top dessertwijn: een Pineau des Charentes. De afsluitende uitstekende koffie met huisgemaakte friandises completeerden het geheel tot een echte verwenavond.
    Michel en de twee meer dan uitstekende “vakbedienden” hartelijk dank en chapeau. Jullie verdienen als team meer dan een BIB Gourmand.

Gegeten op: 28 april 2013