1. Mevrouw Hoekstra

Gisteren voor het eerst bij het Nieuwe Luifeltje gezeten met de intentie om te gaan lunchen, dit was tevens de laatste keer. We namen plaats en moesten meer dan 10 minuten wachten tot onze bestelling opgenomen werd. We bestelde zoals op de kaart stond o.a. een pannenkoek, maar dit was in verband met de drukte niet mogelijk. We keken eens om ons een en concludeerde dat er maar een paar mensen aan het lunchen waren, ook op het terras was het niet druk.. Hoezo druk??. De bediening rent rond in de zaak en hebben totaal geen overzicht. Bij de bestelling werd er aangegeven dat er een wachttijd was van 20 minuten, we besloten toch te blijven, hadden we beter niet kunnen doen. De drankjes werden geserveerd. Na 25 minuten kwam de bediening bij ons en vertelde dat de bestelde hamburger niet meer voorradig was. Ofwel er moest nog begonnen worden aan onze simpele gerechten ( tosti, broodje kroket, broodje hamburger + kinderpatat). Echt ongelofelijk, krijgen wij als excuses dat het hartstikke druk is? en dat de winkels dicht zijn. Tja dat is niet ons probleem, dan moet je gaan werken met een alternatieve kaart of je moet de zaak dicht doen. We hebben de drankjes betaald en hebben de bestelling geannuleerd. We gaan bij dit restaurant niet meer eten en hebben ons ontzettend geërgerd aan de bediening en de organisatie van de zaak. Absoluut geen aanrader en zonde van je tijd.