1. Helaas slechte tapaservaring bij Spijz. De prijs is is veel te hoog (4,50 per tapas)voor de aangeboden tapas (keuze uit 26 hapjes) die veel van snackbarvoedsel weg hebben. (Veel gefrituurd: zakje patat met mayo, mini loempia, uienring, inkvisring, hamburgertje. Weinig groente (saladebar wordt je ook niet echt enthousiast van en de champignons uit de oven niet lekker)
    Balletjes in saus zijn niet zelf gemaakt. Veel tomatenprutjes op de tapas.
    Jammer want het personeel is aardig, en het restaurant is sfeervol. Tapas bij Spijz is geen aanrader!

1. Beste Marianne, het treft ons zeer dat u een dergelijke ervaring heeft gehad in ons restaurant. Vooral jammer vinden wij het dat we in de 2e week! dat wij met dit concept werken van u niet de ruimte krijgen om zaken aan te passen en verder te ontwikkelen.
    We zijn niet vies van opbouwende kritiek, en werken hard om van het huidige concept een succes te maken. Na 5 jaar het roer om voelt en is als het starten van een nieuwe zaak. Helaas gaat dit ook weer met vallen en opstaan. U bent resoluut, en kiest niet voor een persoonlijke benadering. Wij zijn gastvrij en willen eenieder een superavond bezorgen. In onze aankomende Tapas-kaart zullen diverse verbeteringen doorgevoerd worden. Dus desalniettemin dank voor uw (opbouwende) kritiek! Dave Kleine (trotse eigenaar SPIJZ)