Op dit adres zit nu: Gentile

1. Nog nooit zo slecht gegeten! Zalm was rauw en dreef werkelijk in de saus! Tot 2 x toe ging het licht uit en werd er keihard Lang zal ze leven gedraaid voor 1 van de jarige klanten. Echt keihard. Daarna bleef het volume zo totdat een andere klant vroeg of het aub iets zachter mocht. Vis van mijn partner zat vol graten, ondanks dat het gefileert was. Ober wist geeneens welke vis het was! De rekening klopte niet. Stond van alles op van een andere tafel op. Na aanpassing klopte het nog niet. Dus nageteld met een telmachientje van de zaak. Werkelijk te gek voor woorden. Eigenlijk dachten we dat er ergens een verborgen camera zou staan!!! De zalm hoefde ik niet te betalen, maar ik moest voortaan van tevoren zeggen dat ik niet zoveel saus wilde. Ja zeg, ik eet daar voor het eerst (en laatst!) Zij horen aan mij te vragen hoe ik het wil en niet andersom.
    Absoluut geen aanrader!!

1,3