1. Onlangs hier wezen eten naar aanleiding van recenties van andere mensen. De proeverijtjes is de topper van dit restaurant, wij hadden deze dus ook. Je krijgt onbeperkt aantal, naar eigen keuze te bepalen kleine gerechtjes van de kaart. In het begin is dit leuk, maar na een aantal gerechten ga je je storen aan de zeer lange tijd dat je moet wachten op het volgende gerecht, 15-20 minuten. Op zich denk je, valt nog mee, maar de gerechtjes zijn superklein, wel leuk opgemaakt, dus met 2 a 3 minuten is het op en zit je alweer te wachten. Men hoopt dat je dan nog maar wat te drinken besteld, met een huiswijnprijs van bijna €4,00 tikt de rekening dan lekker aan. Topper was de creme-brule, een klein ovenschaaltje met een laagje pudding zo dik als een euromunt, waar de brander even opgezet was om een knapperig laagje te creeren. 1 lepeltje vol, 1 hap en weer 20 minuten wachten. Ander gerechtje waren kippevleugeltje, 2 stukjes. Spareribs, 2 kleine ribbetjes, smaakte wel goed overigens. De salades van het voorgerecht zijn vergeleken met veel andere gerechten groot te noemen. Zoals ik al zei, een leuk menu, de proeverijtjes, echter door de soms erg kleine porties en het lange wachten raak je niet vol. Zeker wel een aanrader voor kleine eters, maar niet meer voor mij. Bediening, vriendelijkheid en sfeer is top.