Let op! Inmiddels is op dit adres een nieuwe zaak gevestigd die eveneens Senza Nome. Klik hieronder om de nieuwe zaak te bekijken

Op dit adres zit nu: Senza Nome

1. Dit restaurant was een bijzondere ervaring. Vrijdagavond 19 april gegeten in dit restaurant. Heerlijk gegeten. Het is een klein, knus en gezellig restaurant. De bediening is ook écht oprecht super aardig. Maar...... Daarentegen liep er een kale meneer rond (ik gok de eigenaar) die zijn personeel in het bijzijn van de gasten af stond te blaffen...... Het meisje in de bediening ik gok een jaar of 16 kreeg de wind van voren. Dit ter zijde. De eigenaar heeft ons het restaurant uit gekeken...... Waarom geen idee..... Wel vertrokken we na het betalen van een rekening van €200,-. Je zou denken dat de mensen tegenwoordig blij zijn met iedere gast die in hun zaak zit... Blijkbaar is dit bij deze meneer wel anders. Hij heeft ze voor het uitzoeken waarschijnlijk want iedere normale horecaondernemer weet dat je zo niet met gasten omgaat. Kortom.... Zonde van de eigenaar/ kale meneer, verder heerlijk gegeten en leuke bediening! Mij zie je hier niet meer terug en ik zal het niemand aanbevelen.

4,9