1. Ivm verjaardag van dochter lekker hier met z'n drieen gegeten. Ikzelf voor de tweede keer en mijn dochters voor het eerst. Weer voortreffelijk gegeten, zeer goede bediening en leuke sfeer.
    Zaak helemaal vol. Zaten deze keer in de hoofdzaal. Ziet er leuk uit.
    Proeverij en carpaccio top als voorgerecht. Hoofdgerechten: dubbele lendebiefstuk (echt wel 400 gr), kalfsribeye (wauw, zo ongelooflijk mals!) en sate van haas (smullen). het dessert ook waanzinnig lekker en mooi opgemaakte boorden. Dessert van jarige job extra opgemaakt. Dessertwijntje erbij, prima keuze.
    Vergeet niet te reserveren, want het is een top restaurant. Zeker de moeite waard!
    Ga zo door, want we komen zeker terug.

Vorige recensies van Manuel

• Voor het eerst hier met vrienden gegeten. Leuke en hartelijke ontvangst. Zaten in het kleine deel. In dit deel is het wat minder dan in de hoofdzaal.
    Voortreffelijke bediening die zeer gemeend regelmatig komt vragen of alles naar wens is.
    Er worden ook goede glazen wijn en martini ingeschokken. Niet te zuinig.
    Het eten? Heerlijk. Ikzelf langedijker mosterdsoep met paling...wauw! Zeer goed op smaak met malse paling. Hoofdgerecht een heerlijk stuk vlees, de dubbele lendebiefstuk. Wat een tractatie en wat een bonk vlees. Werkelijk zeer goed klaar gemaakt, prachtige rose, sappig en mals. Misschien eens expereminteren met een andere marinade of 2 keuzes op de kaart vermelden. Wil je dus lekker en veel vlees, kies hiervoor.
    Goed opgemaakt en alles goed van smaak. Variatie in de bijgerechten. Mijn vrouw had de kip in spek, ook zeer goed.
    Ook het dessert, toppertje. Sorbet. Lekker smaakvol ijs.
    Al met al een prachtige avond met lekker eten en drinken. Komen hier zeker terug.