Op dit adres zit nu: Pannenkoekenhuis De Waag

1. Jacques moermans

Een heerlijk diner gehad in dit gezellige restaurant! Vroeger kwamen we hier vaker maar de laatste tijd (zomer) viel het wat tegen.. maar na het gerucht dat er een nieuwe chef is dachten we proberen het weer eens!

Leuke kaart en de producten kloppen. Simpele schnitzel genomen maar heerlijk gepaneerd, goed formaat, leuke opmaak en bovenal lekker! Mijn partner had de saté van varkenshaas, mals, goede pittige saté saus en ook lekker!

De service was erg vriendelijk door Joke, naar wat later blijkt de moeder van de eigenaar, welk weer de nieuwe chef is, haha leuk verhaal zo'n ouderwets gezellig familie hotel! De eigenaar is dus zelf weer terug in de keuken gedoken, nou compliment want we hebben in tijden niet zo lekker gegeten in dit restaurant!

Dessert was een dame blanche en crème brullee, allebei ook super en vers.

Al met al een heerlijk diner met een goede sfeer gehad, en tevens viel de afrekening heel erg mee! Ga zo door en we komen weer vaker!