1. Altijd druk in dit restaurant, als je na 19.00 uur binnen komt heb je grote kans dat je even moet wachten op een plekje, maar het eten is echt ruime keuze, lekker van smaak en erg goede kwaliteit/prijsverhouding. Heerlijk eten en goede service! Ik heb een glutenvrij dieet en wilde heel graag een lekker zalm gerecht. Helaas was dit alleen verkrijgbaar met een (niet glutenvrij) bladerdeeg laagje. Toen ik aangaf dat ik dit graag zonder bladerdeeg wilde, bleek dit in eerste instantie volgens de kok niet te kunnen wegens de drukte, maar na aandringen van de serveerster bij de kok, heeft hij toch een heerlijk zalmgerecht gemaakt zonder bladerdeeg. Erg vriendelijke serveerster! Met een compliment aan de kok het heerlijke restaurant verlaten. Ik kom al jaren in dit restaurant en zal hier de volgende keer op Texel weer een bezoek aan brengen. Enige kleine puntje is dat er een tafeltje voor de brandblusser staat. Maar verder, top!