Op dit adres zit nu: Down Town

1. Normaal houd ik echt van Grieks eten, ik ben eens in Brussel naar een Grieks restaurant geweest en dat was uitmuntend. Ik wilde weer die heerlijke smaken in mijn mond hebben, en weer zulke aardige bediening, hier was dat allemaal ver te zoeken, heel ver. Gek dat het er nog staat. Vroeger bleek het wel goed, ik heb kennissen in Oostburg. Mijn verloofde en ik gingen hier eten, helaas was het vlees koud, veel te zout, en er werd maar één saus bij aangeboden. Een echte afknapper in vergelijking met de rest van de Griekse restaurants.

2,5

1. idd heel gek dat dit resto daar toch ca 20 jaar heeft gezeten, vast omdat het zo slecht was🤔😂
    95% Belgische gasten, die niet uit zijn op,, maar 1 sausje,, hahaha zulke mensen heeft een resto echt niet nodig met al dat gratis gratis,, goh,, meneer,, je lijkt wel n hollander.. 😂 en trouwens,, het heeft nog in de krant gestaan dat het een gulle griek is, met lekker eten, waar er nog echte gezelligheid en gastvrijheid te vinden was,, En, als je het had durven zeggen ipv achteraf recensies schrijven, had je vast iets anders mogen kiezen, of alleen de drank betalen. En dat is juist het gezeik met mensen als jullie, altijd achteraf restaurants de grond in boren als je 1 x bent geweest. Ben benieuwd welke restaurants de volgende pispaaltjes zijn geweest.. 😂 😂 😂

Vorige recensies van Dhr. De milliano

• Nou nou, ben er vorige week wezen eten, dat was echt een van de vieste restaurants waar ik ooit heb gegeten. De oberes sprak niet eens Nederlands!!
    Had ik een soort van stek besteld, vroegen ze hoe ik hem wou, ik zij segnan, ( nog vrij rood van binnen) maar in plaats van dat kreeg ik het gewoon bienqui!! (helemaal doorbakken bijna verbrand). Dit is echt een afrader hoor, die stinkende tent daar.