1. Carla van Brakel

Zondagavond buiten op het terras gegeten. De bediening was erg slecht, onvriendelijk, niet attent en klantgericht.
    We moesten lang wachten voordat we konden bestellen. Terwijl er maar 5 andere tafels bezet waren en het personeel zelf buiten op het terras wat zaten te drinken. erg onprofessioneel. De vakkennis van het personeel liet veel te wensen over. De wijnglazen waren tot onder de helft gevuld, toen we hier iets van zeiden, zou dit worden doorgegeven aan de bar, maar er kwam geen excuus of extra wijn. Het eten wat we besteld hadden was anders van samenstelling als op de kaart stond. Hier was vooraf niets van verteld, ja sorry werd er vervolgens gezegd.
    De borden waren koud en ons eten hierdoor ook. Ook waren de borden niet schoon. Toen we om de rekening vroegen moesten we wederom 15 minuten wachten. de serveerster vroeg of we wilde pinnen of contant wilden betalen, zonder dat we een bon kregen. Een fooi geven wilden we niet, maar die hield ze uit zichzelf al, waarna wij het kleine restbedrag terug moesten vragen. Jammer op zo'n mooie lokatie met een prachtige sfeer.
    Het werd voor ons een minder leuke afsluiting van zo' n fijne dag.

4,1