1. Vanavond gezellig en heerlijk gegeten bij De Koffer met de familie. De bediening is niet altijd even ervaren maar wel erg aardig en werkt gewoon hard. Het terras zat ook aardig vol maar we werden vlot bediend. Ik heb de tomatensoep en quiche gegeten, zaaalig! De sate met pittige saus werd ook gewaardeerd door de kids. Het kopje koffie is ook een aanrader. lekker stevig bakkie. Mijn dochter had de chocolade/fudge cake, was ook errug lekker! Wij komen hier regelmatig en komen zeker weer terug voor ene familiefeestje!

Vorige recensies van marijke vd Zanden

• Ik kom hier regelmatig heel graag! Aardige bediening, leuke sfeer en lekker eten voor een goede prijs. De tapas is een aanrader. Bij mooi weer kan het soms ineens druk zijn en moet je even wachten, maar dat geeft niks als het zonnetje schijnt en je bent in goed gezelschap...