1. Familie Stomp

tjonge jonge jonge... 1 van de vrouwelijke "floormanagers", aan de zwarte truitjes te herkennen, snapt het niet daar. Stug door blijven praten met collega's, zien dat er wat wordt gevraagd, en toch lekker door blijven praten met haar collega, met een houding van "ik zie het inderdaad, ik kom er zo wel even aan, je ziet toch dat ik in gesprek ben". Veel belangrijker dan zich gast vriendelijk op te stellen. Zelfs na nog een keer een vriendelijk verzoek aan haar blijft ze druk met zichzelf en haar collega. Uiteindelijk, nadat ik op haar afstap, geeft ze een collega snel opdracht om ons te bedienen en loopt weg. Ik hoop voor het theehuis dat deze donker haarige "floor manager" nog in haar proeftijd zit. Lozen die tuthola. De dames in de blauwe truitjes doen de best, zijn vriendelijk en stellen zich netjes op. Het eten ging wel.

5,7