1. Met de Sweetdeal voucher gegeten bij Sakura restaurant. We hebben vaker de geweldige take-a-way sushi gehad van de bijbehorende sushibar dus de verwachtingen waren hoog.
    We konder kiezen waar we wilden eten, kleine tafeltjes naast de ingang of de grote eetzaal. Het was niet druk en de gangen werden snel geserveerd. Over het algemeen waren de sushi hapjes lekker, maar het was niet echt veel. Helaas viel de laatste gang echt tegen. In plaats van de rijstbootjes op de uitleg bij de voucher kregen we rijstvingers. De rijst van de laatste gang was niet zo lekker, met droge stukjes erin en wat zurig. ook de vis smaakte alsof het iets langer buiten de koeling was geweest. Op de voucher stonden 7 gangen maar we hebben er maar 6 gehad. Al met al wel lekker gegeten en hele nette bediening, maar we zijn veel enthousiaster over de sushibar en bestellen volgende keer weer lekker een supervolle sushibox voor hetzelfde geld als de voucher!!