Op dit adres zit nu: BoulesBitesBar

1. Ik ben hier laatst gaan eten met mijn nicht. We wilden een keer wat anders proberen dan de Soho. De Soho waren we al gewend, is lekker, leuk en een redelijke prijs. Ik hoorde overigens wel over Lounge 8 dat de gerechten niet vers zouden zijn maar naar mijn mening viel dat wel mee. Alles was lekker, ze hadden ijsjes en salades. Iets wat de Soho niet heeft. Ook het personeel was erg aardig. Ik ben zelf Chinees en kon het wel goed met ze vinden. Verder was het wel een beetje wisselvallig wanneer ze het menu weer kwamen ophalen, soms duurde het lang en soms komen ze het meteen ophalen. Je kan natuurlijk gewoon een bediende roepen en het menu geven. Ik ging op een zaterdagavond dus het kan zijn dat dat misschien de reden was dat het lang duurde. Al met al ben ik zeer tevreden over dit restaurant.