Op dit adres zit nu: SNTZL | De Zwaan

1. M.Ogier

Wij hebben gisteren heerlijk gegeten in een gezellige sfeer, aan een mooi gedekte tafel in de opkamer. Toch een paar opmerkingen:
    Als je om half zeven komt en om zeven uur aan tafel gaat voor een 4.gangenmenu, is het wel een beetje laat als het dessert pas rond half twaalf komt. We hadden drie kwartier eerder het desserdrankje al achter de kiezen en hebben de koffie maar gelijk met het dessert besteld. Er was iets mis gegaan. De bediening bood wel excuus aan. Een van de gasten mag geen aardappelgerechten eten, wat we gemeld hebben. Er was voor haar geen alternatief, b.v. rijst of pasta. Ook het dessert bevatte ingredienten, die zij niet verdraagt en wel zijn opgegeven. Dat er voor de andere gast, die slikproblemen heeft en dus zacht vlees eet, alleen een stukje vis werd geboden, is ook wel wat mager! Wij willen het onze gasten graag naar de zin maken. Gelukkig hebben ze een leuke avond gehad en beschikken over de nodige humor.