Op dit adres zit nu: Herberg 1883

1. Nooit geweten van dit mooi gesitueerde restaurant in Velsen-Zuid/Spaarnwoude, dan ook ontdekt met Groupon. Wel even zoek op de driesprong (richting vakantiepark). Eten was ok (de friet was volgens mij huisgemaakt, maar sommige delen waren nog een klein beetje rauw; minuutje langer doorbakken).
    Klein beetje flauw dat voor een aantal hoofdgerechten (zalm en tornedos, die wij namen) 3.50 euro bijbetaald moest worden p.p., terwijl Groupon een promotiemiddel is.
    Meeste plekken doen dit niet, maar alla, worden we niet arm van en waren we snel vergeten door de vriendelijke bediening en sfeer.

De vrouw in de bediening was zeer gastvrij, gemoedelijk en behulpzaam. Het meisje deed haar best, maar moet nog wat bedieningservaring opdoen (ze was dan ook erg jong, 16 hooguit denk ik).

De prijzen zijn schappelijk en er hangt een huiselijke en gemoedelijke sfeer. Zeker een plek om weer terug te komen, maar dan met lekker warmer weer om het terras uit te proberen.