1. Wij hebben vanmiddag samen met vrienden een hele leuke middag gehad bij de Jonge Johannes!!
    Onze kinderen (6, 5, 4, 4, 1.5 en 0, hoewel die laatste natuurlijk lekker bij mama zat...) zijn heerlijk los gegaan in de geweldige speeltuin! Vooral de skelterbaan was favoriet! Wij zaten lekker uit de wind in het zonnetje op het terras.
    Na het spelen zijn we binnen gaan eten. We hadden bij de reservering om een specifieke tafel gevraagd en kregen deze ook. Top!
    Het voorgerecht stond al snel op tafel. Het brood was lekker vers en de tapenade echt heerlijk! Alle hoofdgerechten waren geweldig!! De spareribs waren héérlijk, net als de waterzooi en de gebakken tong! Ook de kinderen hebben gesmuld van hun pannenkoek of frietjes met snacks!
    Als toetje hadden we boerenroomijs; lekker en véél!!!!

Al met al hebben we heerlijk gegeten voor een goede prijs!

Wat ik nog zeker even wil vermelden is dat we zonder problemen een nieuwe tong kregen nadat de baby deze op de grond geduwd had in een onoplettend moment. Deze is niet extra geteld op de rekening wat wij echt een teken van onwijs goede service vinden...!

Zeker een aanrader!!!!