1. Lang wachten tot we werden geholpen Bedienden lopen je gewoon strak voorbij en willen het werk blijkbaar niet zien. Veel mensen om ons heen klaagden met dezelfde reden. Na enige tijd toch geholpen zonder vriendelijke begroeting. Wat wilt u drinken? Was het enige wat de serveersters er uit konden krijgen. Toen het drinken besteld en toen dit gebracht werd nog wat bitterballen besteld. Hier echter maar 6 gekregen terwijl er 8 op de kaart staan. Ook als we hier aanmerkingen op hadden kregen we geen gehoor. Inmiddels waren we wel klaar met de lakse houding van het personeel wat niet eens kan glimlachen. Gevraagd om de rekening maar dit duurde ook weer een 15 min. Uiteindelijk naar binnen gelopen om te betalen en ons beklag te doen. Er kon alleen een magere sorry vanaf en ze konden er allemaal niks aan doen. Nee zo ga je niet met je klanten om. Hier komen wij nooit meer

4,5