1. Sander van de Haar

4 april 2013, een impressie die duidelijk maakt waarom wij zo'n hoge score geven

Tegen het begin van de middag stonden wij voor het VVV-uithangbord in Borkel ivm onze wandeltocht diezelfde middag. Aanpalend ligt het restaurant de Zwaan, alwaar wij voor alle zekerheid nog enige navraag deden.

De manier waarop wij werden geholpen, deed ons besluiten om na de wandeling hier terug te keren voor een lekker kopje thee bij het open haardvuur.
    En wederom werden wij allerhartelijkst welkom geheten. Belangstellend vroeg de eigenaar naar onze wandeling. Toen wij in onze boeken zaten te lezen, kwam de eigenaar met een boek over de smokkelroute, een onderdeel van onze wandeling, plus enige informatie over de auteur en zijn verbondenheid met Borkel.

Na enige verpozing vroegen we vervolgens naar de menukaart. Toen we die ontvingen, werden we tevens geattendeerd op de verse asperges!

De keus was makkelijk en achteraf bezien ook een hele goede: de asperges waren verrukkelijk, op de traditionele wijze bereid. De witte wijn die erbij werd geserveerd, maakte het helemaal af.

Ten slotte, ook het dessert (Dame Blanche) was precies zoals die hoort te zijn.

Kortom, een heerlijke middag om nooit te vergeten.