1. Leo van Wijk

Ik had voor een zaterdagavond gereserveerd bij Leuk! Voor vier personen. We hadden er zin in om weer eens met kennissen lekker een hapje te gaan eten. Om half zeven liepen we het restaurant binnen en nadat we onze jas hadden opgehangen meldden we ons bij de eigenaresse. Afijn, we stonden dus niet op de reserveringslijst. Het grote boek kwam erbij en ook daar stonden we niet in. En ik had serieus toch al drie weken daarvoor gereserveerd. Wat er toen gebeurde vond ik ronduit onbeschoft: de eigenaresse vertelde doodleuk dat dat aan ons lag want zij maakten geen fouten. In een vol restaurant met achter ons een hele rij. We voelden ons echt voor L.. staan. Zo los je dat dus niet op. Er was geen tafel meer vrij (eerlijk gezegd hadden we er ook geen zin meer in). Bij Leuk! zien ze ons nooit meer.