1. Al weer enige tijd geleden hebben wij met goede vrienden gedineerd bij de leukste kok van Nederland. Le Garage, wat een heerlijk restaurant en wat een schitterende ambiance. Parkeren is het enige nadeel en als je al een plekje vindt dan betaal je de hoofdprijs per uur maar goed dat ligt aan de gemeente en niet aan Le Garage. Eenmaal binnen dan begint het genieten, heerlijk aanschuiven bij elkaar en de sfeer opsnuiven van zien en gezien worden, gecombineerd met heerlijk eten en mooie wijnen. Wij zijn gestart met een fles roze bubbels en een half dozijn oesters, gevolgd door de escargots. Wij vonden het alleen allemaal te snel gaan en hebben bij de 2e gang gevraagd langere pauzes in te voeren tussen de gangen want bij ons duurt een avondje uit langer dan een uurtje. Later op de avond tijdens het nagerecht, natuurlijk de heerlijke kazen met een mooi glas oude port nog even leuk gebabbeld met de fantastische gastheer Joop Braakhekke, een man naar ons hart. Ga zo door!!!!! Wij komen zeker nog een keer genieten als we weer in Amsterdam zijn. Wil je een keer bijzonder uit eten in een schitterende restaurant met fantastische gerechten en een leuke sfeer dan kunnen wij Le Garage zeker aanraden.