Op dit adres zit nu: LuminAir

1. Allereerst moet ik zeggen dat de lounge/bar op een toplocatie staat in de stad, alleen is het jammer dat je hier TE lang moet wachten om iets te kunnen bestellen. Als je dan vervolgens naar de bar gaat om te bestellen snauwen ze je eerst af omdat je in de loop staat en ze je daarna makkelijk 15 min. laten wachten voordat ze je helpen. Je ziet de bediening + manager rondrennen als een kip zonder kop. Een super ongeorganiseerde zooi, waarbij het hier om mensen gaat zonder enige horeca ervaring.

Als ik een whiskey vraag voor mijn partner, wordt er vervolgens een hele hoop ijs ingegooid (8 ijsklontjes). Als mijn partner tegen de bediening zegt dat hij er geen ijs in wilde omdat dit niet zo geserveerd hoort te worden moet er eerst besproken worden of dit uberhaupt kan?! Te gek voor woorden! Helemaal als je ongeveer 10 euro voor een glas whiskey betaald.

Warme dranken worden netjes geserveerd met bijbehorende friandaises, maar als je snel alleen even een kopje koffie wil doen heb je alleen de keuze dat je alle friandaises erbij krijgt en dan betaal je voor een kop koffie ook alweer bijna 8 euro voor.

Als de service beter was zou ik ook wel verwachten dat je dat soort prijzen kunt verwachten. Maar voor nu liggen de prijs/kwaliteit verhoudingen erg scheef.

3,3