Op dit adres zit nu: 't Taphuys

1. kvda 25 punten

18.00 uur. Beneden geen tafel vrij, een goed teken zou je denken. Boven zijn nog enkele tafels beschikbaar. Na plaats genomen te hebben valt op dat er geen muziek is en dat de bovenverdieping wordt gerund door een brigade van jonge (onervaren) meisjes. Pas na 10 minuten komt een spontaan meisje vragen of we wat willen drinken. De prosecco wordt op kamertemperatuur geserveerd. Voorgerechten zijn prima (bruchetta en parma ham). Voorgerechten zijn echter nog niet op en er wordt gevraagd of de hoofdgerechten mogen doorkomen. Deze worden vervolgens 45 minuten later geserveerd. Eerst de pizza en 10 minuten (?) later de ravioli. Om ons heen gebeurt van alles. Mensen klagen over het feit ze langer dan 1,5 uur moeten wachten op de hoodgerechten terwijl andere gasten wel sneller worden voorzien. Hoofdgerechten worden niet gelijktijdig, niet aan de juiste tafels en zelfs koud geserveerd. We hebben meerdere borden terug zien gaan naar de keuken. De bediening van lieve meisjes is welwillend maar stapelt fout op fout. Er is geen enkele sturing of coordinatie. Onze desserts worden verkeerd en ook nog eens twee keer geserveerd. De met de desserts bestelde limoncello wordt uitgeserveerd als de desserts bijna op zijn. De gang van zaken heeft ons echt verbaasd. Toegankelijk restaurant, helaas een compleet gebrek aan systeem en leiderschap.