Op dit adres zit nu: 't Taphuys

1. Onze eerste keer bij Hello Italy was meteen de laatste. Bij binnenkomst was er geen duidelijk ontvangst en veel chaos. Eenmaal aan tafel duurde het 10-15 minuten voordat er werd gevraagd wat wij wilden drinken. Het hoofdgerecht kwam redelijk op tijd en was simpel, maar prima (parmezaanse kaas ontbrak). Weer erg lang gewacht op het dessert. De tiramisu was erg slecht. Deze bestond alleen uit cake en slagroom. Geen 'echte' tiramisu dus! De gasten naast ons waren maar liefst 45 minuten tot een uur aan het wachten op hun pizza. Totaal niet zoals het concept doet geloven dus ('snel', maar lekker eten).

De bediening is jong en onervaren, maken ontelbaar veel fouten en sommigen zijn echt onbeschoft.
    De 'gastvrouw' toont nul interesse in haar gasten en kan wel een lesje gastvrijheid gebruiken.
    Kortom: geen goede ervaring en voor ons zeker de laatste keer. Helaas dit niet kenbaar kunnen maken, aangezien ons niet werd gevraagd hoe alles smaakte.

3,7