Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Nieuweburen 118, 8911 GB, Leeuwarden

Op dit adres zit nu: Nihon 88

1. Het all-you-can-eat concept is wat ons heeft doen besluiten naar Dionysos in Leeuwarden te gaan om kennis te maken met de Griek. Helaas zijn er vele teleurstellende aspecten, daarom eerst maar even wat wel goed was. Het concept werkt hier hetzelfde als bij de Japanner, 4x (ik geloof dat je hier wel meerdere gangen kunt eten met een nieuw briefje) 5 gerechtjes. De grill gerechtjes, kleine stukjes vlees of vis, zijn lekker als ze niet koud zijn. Je krijgt bij aanvang een gratis glaasje (met water aangelengde) Ouzo. Salades en olijven waren fris en smaakvol. De moussaka was goed bereid (trots van het huis?)

Dan wat slecht was. Ten eerste is het merendeel van je gerechtjes koud bij aankomst. Dat komt omdat niet het eten wordt gebracht als het klaar is, maar pas als de bediener zijn dienblad vol is. Dus: bijna alles veel minder van smaak. De bladerdeeghapjes en gefrituurde feta smaken als kant-en-klare hapjes uit de diepvries. De stoofgerechtjes van kalfsvlees waren van taaie doorgegaarde runderlap ("ze proeven het verschil toch niet"). Onharmonieus van smaak ook. De gyros was koud. Sauzen ontbraken grotendeels.De sparerib was opnieuw opgewarmd (stond eerst bij iemand anders op tafel?).

Daarnaast probeerde de gastheer ons meerdere malen te bedonderen. Eerst door niet geleverde gerechten bij een nieuwe ronde te willen leveren (indien er slechts 4 ronden zouden zijn geweest dus gemiste culinaire kansen), daarna dezelfde en verkeerde/ andere vleessoorten door de stoofpotjes en last but not least meer drankjes aanslaan dan geconsumeerd.

Al met al zeer slechte bediening die helaas een 1 moet krijgen. Onsmakelijke lui in zweterige witte hemdjes (bekend van de minder hygiënische kebabtoko's) assisteren de bediening.