Op dit adres zit nu: De Buren

1. Bernard Hoogeveen

Wij hebben weer heerlijk in Puur gegeten. Ik zie tot mijn verbazing slechte reacties onder mij? Er zijn juist nog weinig restaurants die dagvers zijn en alles zelf maken. Vorige keer heeft de eigenaar/chef de keuken laten zien. Zo klein keukentje met zulke grote kook kunsten. De vriezer is heel klein dus net voldoende ruimte voor het ijs. Hierdoor weten we ook zeker dat alles vers is maar dat proef je ook aan de gerechten. Elke keer worden we weer verrast met nieuwe gerechten en er is ruim voldoende keuze op de kaart zelfs voor de vegetarische gasten zoals mijn vrouw.
    Prettige sfeer met rustige achtergrond muziek. De jassen worden altijd netjes aangenomen en aangegeven zelfs onze stoelen worden aangeschoven. Wij vinden het erg prettig hier te eten met vriendelijke gastvrouwen. De wijnen passen ook altijd goed bij de gerechten. Tot slot komt de chef altijd weer naar tafel of alles naar wens was. Aanrader!!