1. Gisteren na een drukke dag eigenlijk voornemens om lekker een hapje te gaan eten bij ons favoriete restaurant in Almelo, International. Eigenlijk toch te moe dus besloten lekker eten hier op te gaan halen. Bij binnenkomst voel je je direct heel welkom. De heer Wang (eigenaar) bood ons direct een glaasje wijn aan en wij konden relaxed wachten op onze diverse gerechten. Wij komen hier al vanaf 1997, dat zegt genoeg. Direct een tafel gereserveerd voor 10 april, onze favoriete gerechten doorgegeven voor deze avond, coquille, koningstijger garnaal en de rest laten we aan de fantasie van de Chef over. Eenmaal thuis hebben we heerlijk gesmuld van Chinese gerechten. We kunnen niet wachten tot 10 april. Complimenten en onze dank voor de jarenlange gastvrijheid en verwennerij!!

Vorige recensies van John en Wendy

• Vanavond hier genoten van ons 2 jarige huwelijksfeest. 6 gangen met veel Gewurtztraminer en bubbels. In 1 woord geweldig, van Lamshaas tot coquille en nog een hele scala aan culinaire hoogstandjes...... Familie Wang en Wally onze dank voor deze gezellige topavond en tot snel weer, we hadden ons geen betere huwelijksdag kunnen voorstellen dankzij jullie. Fijne kerstdagen en een geweldig 2013 gewenst...... John & Wendy

• Vanavond weer een gezellig bezoekje gebracht bij ons favoriete restaurant. Zeer welkom ontvangen door Joop en Wally en de rest van het zeer vakbekwame team. Telefonisch Joop al doorgegeven dat we 4 gangen wilden met o.a. coquilles en andere specialiteiten. Alles stond al klaar voor ons bij binnenkomst, een mooi ingedekte tafel met een heerlijke gekoelde fles Gewurztraminer. Wederom een topavondje. Heerlijk nagezeten en gezellig gekletst met Wally. Het is en blijft een toprestaurant in Almelo, we kunnen het iedereen aanraden.

• In 1 woord geweldig. Wij komen hier nu ruim 14 jaar. Nooit vragen wij om de menukaart en laten ons iedere keer verassen door de culinaire fantasieen van de chef kok. Altijd weer een zeer smaakvolle en mooie creatie, of het nu gaat om jacobsschelpen, koningstijgergarnaal, kreeft, krab of ossehaas, alles smaakt geweldig en is niet alleen een lust voor het oog! Ook de bediening is geweldig, Joop en Wallie zijn kanjers en de familie Wang runt de zaak geweldig. Wij verheugen ons iedere keer weer op een avondje iets te vieren. Ook de wijnkaart, gewurtztraminer, is geweldig. Klasse, ga zo door.