Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Willinkplein 65, 7811 DC, Emmen

1. Afgelopen week gegeten bij Osteria Dal Baffo in Emmen.
    Het was voor ons niet de eerste keer dat we daar hebben gegeten en zeker ook niet de laatste.
    De kaart biedt veel keuze in gerechten en omdat wij vandaag niet zo'n zin hadden in pizza, wat daar trouwens super lekker worden gemaakt, kozen wij vandaag voor een menu. Menu bestond uit voorgerechten, tussengerecht, hoofdgerecht, met afsluiting een heerlijk dessert. Voorgerechten bestonden uit vlees en vis variaties zoals heerlijke gefrituurde rijstballetjes, eenden paté, oesters en nog veel meer. Het mooiste hier aan is dat je gerechten krijgt die je nooit hebt gegeten of bijvoorbeeld gerechten die je thuis niet snel zult maken.
    Na de voorgerechten kregen we een heerlijke pasta gerecht. Omdat wij graag vlees en vis eten hebben wij de keuze gelaten aan de chef. De chef heeft ons zeker weer verrast en het was zoals de andere gerechten heerlijk!
    Als afsluiting kregen we een heerlijke huisgemaakte tiramisu van sinaasappel, wat ik nooit eerder had gegeten.
    Dit was echt op z'n Italiaans eten. Om de avond goed af te sluiten kregen we van de baas 'snor' een heerlijke limoncello aangeboden. De 'snor' probeert ook tijdens de drukte altijd een praatje te maken met zijn klanten.
    De bediening is ook erg vriendelijk!
    Wij komen hier graag terug!