1. Hahaha, wat een lachertje... "High tea".... Om te beginnen kregen we een witte, zwaar sfeerloze, smoezelige thermoskan waar met koffie vervuild water uit kwam. Netjes gevraagd om een nieuwe kan heet water, werd er min of meer gesuggereerd dat het eigenlijk niet mogelijk was wat ik beweerde... Nog verbaasd onze theeglazen gevuld met gelig heet water bekeken en zonder excuses te maken kregen we dan gelukkig een nieuwe kan heet, helder water. Daarna kwamen de hapjes met de mededeling dat de 'eggrolls' nog zouden volgen. Die kwam inderdaad... Pas na een uur. Alle zoetigheid (nou ja, wat muffins en 2 kleffe bonbons) was inmiddels verorberd en toen mochten we nog starten aan onze laatste hartige lekkernij (waar je na zoetigheid echt niet meer op zit te wachten) 2 opgerolde omeletten met zalm. Oh ja, wat betreft de thee variatie: wel 4 smaken Pickwickthee! Wow! Die heb ik thuis niet inderdaad! Tssss....
    Bovenal een buitengewoon ongeïnteresseerde en onsympathieke, onvriendelijke dame die ons bediende. Notabene een leidinggevende... Of zelfs manager? Geen idee, maar echt verspild geld. Als toetje mochten we voor dit fiasco (2 personen) zo'n 35 euro afrekenen. Wat een spijt heb ik hiervan.
    Echt, een high tea in een voetbalkantine heeft nog meer sfeer!