Op dit adres zit nu: Tempérà

1. Wij als kritische eters hebben enorm genoten van het verrassingsmenu. Onze complimenten aan de sous-chef van het restaurant en de eigenaar als goede gastheer! De gerechten waren zo verrassend van smaak en de combinaties van de ingredienten
    waren heerlijk. Krijg je vervolgens te horen dat het menu wekelijks wisselt... waar haalt hij het vandaan de sous-chef ?!

We hadden het verrassingsmenu via vakantieveilingen gewonnen, na verschillende restaurants waar we ook een vakantieveiling bij hadden gewonnen welke zeer teleurstellend waren maakte dit alles goed! Niet goedkoop eten gehaald bij een groothandel, niet snel afgewerkt
    en "zout / kruiden uit een potje" gemaakt, nee nieuwe en verfrissende combinaties. Kortom top! Zeker een sterretje waard.

1. hier moet je echt eens gaan eten ieder mens dat hier gaat eten zal er zeker terug gaan zo goed is het eten en de bediening wij gaan naar veel restaurants maar dit is de top