Restaurant is verhuisd naar Wiekenweg 8, 3815 KL, Amersfoort

1. Redelijk, meer kan ik er niet van maken. Het smaakt allemaal niet verkeerd, maar niet elk gerecht is even goed. Als je slechts af en toe een keer Sushi eet zal je jezelf hier best vermaken, ben je een echte liefhebber sla dit restaurant dan over.

De afwerking is echt matig. Rolletjes die uit elkaar vallen, losse rijstkorrels die eraan geplakt zitten. Het ziet er allemaal snel snel uit en men probeerd zo min mogelijk restafval over te houden.

Mensen met een allergie hoeven hier niet te komen. We vroegen vriendelijk of men bij een enkel gerecht een bepaald ingredient eruit kon laten, maar daarvoor hadden ze geen tijd. Het was te druk in de keuken. Heb je een allergie voor sesampitten, melk of ei dan moet je hier niet komen want het zit overal in en overal zit saus op. En men wil hier dus niet van afwijken.

Het bestellen met de iPad werkt goed. Alleen is het ding best wel zwaar en neemt weer de nodige ruimte in op de kleine tafeltjes die toch al zo vol staan.

Over het algemeen redelijk dus, maar voor een goed Sushi restaurant kan je beter nog even verder zoeken.