1. Amanda Michiels

Wij zijn vaker bij Danas gaan eten maar de service word persoonlijk steeds slechter. Mijn vriend lust geen gesmolten kaas, dat was een groot probleem want ze paste niets aan ten opzichte van de menukaart, maar na lang zeuren deden ze het voor 1 keer. Bij de hoofdschotel zat een maïskolf die we niet lusten en we vroegen ons af of we dan i.p.v. maïskolf een paar calamaris extra konden hebben. Dat ging niet maar ze konden hem wel weglaten, dat vonden wij persoonlijk een beetje eenrichtingsverkeer. Tot slot hadden wij den collega meegenomen die haar diner vergoed kreeg van de baas, toen bleek dat ze absoluut niet meer apart deden afrekenen! Er waren maar 3 tafels bezet en hoe moeilijk is het om even iets apart af te rekenen. Al met al kunnen we collega's niet meer meenemen en omdat we ons bij de laatste 2 bezoeken zo geërgerd hebben komen wij hier helaas niet meer eten. Jammer van z'n leuke zaak maar de klantvriendelijkheid is sterk afgenomen.