Op dit adres zit nu: Grill-ig's Broertje

1. strijp j

Zijn vandaag gaan steengrillen via vakantiebon. Ik had voor 4 personenen gereserveerd, maar na een poging om via email nog 2 personen bij te reserveren wat niet lukte zijn we op goed geluk toch met 6
    personen uit belgie vertrokken. Bij aan komst was het ontzettend druk in het restaurant en verschoten ze
    er van dat we met 6 pers. waren daar er maar een 4 pers. tafel voor ons klaar stond.
    Nou ik moet zeggen de service was super de serveerster heeft alles in het werk gesteld om ons toch een grotere tafel te bezorgen en we kregen er zelfs een voor 8 personen. Een DIKKE PLUIM voor deze serveerster. Verder het eten was lekker alles meer als voldoende alleen salade mocht iets meer keuze in zijn, maar voor de verdere rest was het goed tafel werd ook steeds afgeruimd en er werd vaak genoegd gevraagd voor drank. Het was zeer gezellig en we komen zeker nog eens terug. Bedankt.