in Goes

Heerlijk dineren in een gezellige, huiselijke sfeer.

1. Opzich een leuk restaurant, als je tenmiste van Erg lang wachten en weinig plek houd. Met 7 man wezen eten in Goes. Worden we aan een 4 persoonstafel met daar aan een krappe 2 peroonstafel in de doorloop van 4 andere tafels gezet. Met 1 iemand op de kop aan een twee persoonstafel en in de doorloop zit je daar gewoon verschikkelijk. De ruimte is in de hoek bij het raam veel te krap. Het duurde een half uur voordat we onze drankjes en de kaart kregen. We waren in goed gezelschap dus dat scheelde. Maar toen we na onze bestelling na 5 kwartier nog niks hadden begon ik het toch al vervelend te ervaren. Meer dan een uur op een wijntje en een paar borrelhapjes leven als je flink zin hebt in een maaltijd is niet optimaal. Na een tijd kwam dan het voorgerecht, dat moest nu wel perect smaken! Helaas, zelfs dat niet. Ik had de vissoep, of was het nu zoete tomatensoep. Het was naar mijn idee iniedergeval geen vissoep. Het was zoet, zoutloos en amper gevult. In ieder geval niet zoals ik had voorgesteld. Na 4x ruim zout te hebben toegevoegd leek het ergens op (lees: we doen het er maar mee). Toen na weer ruim een uur te hebben gewacht op het hoofdgerecht smaakte dat gelukkig een stuk beter. Toen iedereen klaar was werd gelukkig meteen gevraagd of nog koffie/thee of een dessert zouden willen. Hier mee te hebben ingestemd... Uhm waar bleef de kaart?? Na een half uur nog geen kaart om een keus te maken. Nou dan hoeft het voor mij niet meer. Toen iedereen een kopje koffie had besteld maar meteen om de rekening gevraagd. Hier kregen we een knorrige 'Ja is goed' op. Ahfijn, wij hadden het gezellig maar de volgende keer weer gewoon waar we gewent zijn eten. Zeker geen 2de keer!

5,9