Op dit adres zit nu: La Habanita

1. Via vakantieveilingen met z'n 8en gisteravond gegeten. Binnen nog geen 1.5 uur stonden we weer buiten. Moesten snel beslissen, werd vaak gevraagd of we nog wat wilde drinken en alles ging als een sneltrein vaart. Wist niet dat je maar 1 soort vlees (kipfilet) of 1 soort vis (witvis) kon kiezen en als je het iets uit wilde breiden dat je daar voor bij moest betalen. (staat helemaal niet op de vakantieveilingensite vermeld) Zelfs majonaise zat niet standaard bij de friet en koste 50 cent per super klein potje per persoon. De bediening bracht het alsof het er standaard bij zat maar uiteindelijk stond er 4 euro op de bon voor 8 potjes majonaise. De paar stukjes vlees op het steengrill plaatje waren goed maar minimaal. Voor mij is het eenmalig geweest en zal het zeker mijn familie/vrienden niet aanraden.