1. Mevr Mijsbergh

Gisteren bij de Lamme Goedzak gegeten vanwege 23 jaar getrouwd. Het was bar slecht. Bij aankomst hangt daar een kapstok vol met jassen, hopelijk valt mijn nieuwe jas niet op de grond, gebruik s.v.p. knaapjes.
    We hadden gereserveerd bij het raam, maar dit was bezet en geen rekening mee gehouden. Binnen 10 minuten stond het "eten" op tafel!
    Mijn varkenshaas was rauw. de peultjes slap en vies. Dan was er iets van salade selderie of zoiets ,vreslijk zuur.
    Ik liet de varkenshaas opbakken. Dit duurde zolang dat het overige koud werd.
    Het vlees was platgeslagen en zag er niet uit als varkenshaas,het smaakte naar zeen.
    Het toetje, griesmeelpudding kwam zo uit de koelkast ijskoud en niet te eten.
    Tot overmaat van ramp lagen er ook nog 2 honden aan het tafeltje naast ons.
    Vreselijk om honden mee te nemen, ik laat de mijne uit respect voor een ander thuis.
    Een restaurant zou honden moeten verbieden. Mijn man en ik komen hier echt nooit meer.

1,1