1. Vrijdag 15 maart uitgenodigd door vrienden om hier te komen dineren en gebruik te maken het live cooking buffet. Een mooie concept waarbij je vanaf half 6 tot een uurtje of 10 kan genieten van een mooi buffet met smakelijke gerechten, o.a. carpaccio, leuke amuses met gamba's, gedroogde ham, rosbief etc. Ook een buffet met warme gerechten, een dessert buffet en dan nog de kok's die met veel enthousiasme veel leuke gerechten live klaarmaken met o.a. mooie vissoorten, hertenbiefstuk etc.

Wij kwamen om half 8 binnen en werden zeer vriendelijk ontvangen, aan personeel geen gebrek. Heerlijk zitten in een prachtig ingericht restaurant. De drank is inclusief en wordt veelvuldig aangeboden aan tafel.Tenslotte een mooi dessertbuffet met zelfs een mooie kaasplank met heerlijke kaassoorten en een glas rode port. Na afloop ook nog koffie met diverse lekkernijen.

Normaal zijn wij als ervaren horecamensen (chef kok en bedrijfsleider horeca) geen echte buffetmensen maar Van der Valk heeft dit erg goed voor elkaar, het eten is van goede kwaliteit, de prijs kwaliteitverhouding is erg goed, 32,50 euro inclusief drank en gewoon een aantal uren genieten en gezellig kletsen in een mooie zaak. En toch wel bijzonder voor dit bedrag ook nog een een goed glas wijn en geen immitatiedrankjes of postmix maar gewoon flesje met echte Cola etc.

Een erg leuke avond gehad, wij komen zeker nog eens terug.