Op dit adres zit nu: Edo

1. Wauwww heeeeerlijk Phad thai en eiersalade gegeten gisteren hier bij Nok's Kitchen. Nok thx heb nu een probleem je hebt me smaakpapillen een nieuwe sensatie laten beleven die ik nooit eerder heb ervaren werd er stil van tijden het eten het leek wel of de tijd stil stond het was één en al genot wist eerlijk gezegd niet dat het iets met me kon doen ben namelijk heel kritisch. Nok en Bas ik blijf net zolang komen bij jullie totdat ik het hele menu heb gehad. Een geweldige kok een geweldige attente bediening, altijd gezellig, warme sfeer, vers eten (belangrijk) en voor de kwaliteit die je hier krijgt is de prijs het waard. Bedankt dat jullie deze geweldige thaise keuken met me hebben gedeeld en mensen die dit lezen het is het zeker waard om eens een keertje hier te gaan eten je weet niet wat je proeft.