Op dit adres zit nu: Gasterie Sigo

1. Slechte ervaring met dit eetcafe. Ik bestelde een maaltijdsalade scampi's. Nou, ik kreeg welgeteld drie scampi's op mijn bord. Met drie blaadjes sla. Hier moesten we €11.50 voor betalen. Slechte bediening. Er werd niet eens gevraagd of het gesmaakt had. Er kon ook geen vriendelijke glimlach vanaf bij het personeel. Toen we binnen kwamen was het hele eetcafe leeg, dus wilde we achteraan aan een tafeltje gaan zitten. Toen werd ons gezegd dat we beter vooraan konden gaan zitten. Ik vraag me af waarom we niet zelf mochten weten waar we mochten gaan zitten, we hebben gedurende het hele uur dat we er zaten geen mens gezien. Dit is niet bepaald gastvrij. Als een tafel nou gereserveerd is, kan ik het me voorstellen, maar dit was niet eens het geval. Ik kom hier niet meer en ik raad het ook iedereen af.

1. Beste Nicole
    Een heel sterk verhaal, waar ik eigenlijk niet in discussie wil over gaan via internet, toch wil ik enkele zaken corrigeren, we zijn geen eetcafé, maar een restaurant de scampi's staan op de kaart als een voorgerecht ( 3 grote scampi's ) met toch een mooie ruime salade of als hoofdgerecht ( 5 Á 6 grote scampi's ) met rijkelijk veel groenten en aardappel garnituur, maar niet als een maaltijd salade, maaltijd salades serveren wij in het seizoen weer van 1 april tot eind november.
    het is altijd makkelijk om iets te schrijven via het net, vandaar mijn twijfels over het geen hier onder werd geschreven.
    onze gasten hebben altijd de mogelijkheid om aan te geven waar ze in ons restaurant willen zitten, dit m.u.v. gereserveerde tafels.
    Ik denk dat dit een flink overdreven verhaal is om een onderneming er onderuit te halen, en betwijfel of je niet een jaloerse ondernemer ( collega ) bent die dit op deze manier wil tonen.
    als ondernemer en als gastheer vind ik als het daadwerkelijk ergens ( maakt niet uit waar ) mis gaat, zeg dit dan dan waar je bent, vaak is een oplossing simpel.
    Erik Kusters,
    ondernemer 'T Oad Kloaster, Stevensweert