1. R. Jongman

Drie weken van te voren een reservering voor een feest gemaakt met o.a. als essentieel punt een specifieke plaats in het restaurant (serre, open haard). Op de dag zelf de afspraken nogmaals telefonisch gecontroleerd en we kregen de bevestiging dat alles door zou gaan zoals afgesproken.
    Bij aankomst in het restaurant bleek de door ons gereserveerde plaats bezet door een andere groep. De eigenaar zei dat deze groep een reservering had en dat hij wel een ander plekje achter in het restaurant voor ons had. Dit was niet de afspraak, maar de eigenaar zei dat hij niet verantwoordelijk was voor afspraken die zijn personeel met klanten heeft gemaakt. Dat de plaats dubbel gereserveerd was, was volgens de eigenaar ons probleem en van zijn kant kon er nog geen excuus af. We zijn met onze gasten naar een ander restaurant gegaan.
    Bij een eerder bezoek vonden we de ambiance van dit restaurant leuk en daarom hadden we de reservering gedaan. De lunch die we toen gebruikt hebben was wel goed, zij het dat we niet kregen wat we besteld hadden. De ober zei dat hij het allemaal wel kon onthouden en niets hoefde op te schrijven toen we hem dat vroegen. Dus niet. Een restaurant waar we nooit meer terugkomen en ook niet aanbevelen.